söndag 2 december 2012

[ANNA] sönda

Jodå jag lever. Det har varit lika mycket på jobbet idag. Imorn kör jag till 22:15 då som jour för hela butiken (jag skulle varit kassaledare men jouren var sjuk så jag fick flytta på mig). Så då vet ni om jag är lite frånvarande imorron med.

Dagens mms som jag fick vid lunchen. Linus och Skorpan hade stuckit till simhallen. Sen firade dom med Mc Donaldslunch och ett skivinköp. Skorpan fick en Fem myror är fler än fyra elefanterskiva och blev väldigt nöjd. Hon har upptäckt Fem myror för någon dag sen när det gick på tv. Hennes mor är väldigt nöjd, jag älskade det som barn och det är ju lärorikt istället för blaj och handlingslöst som många barnprogram är nuförtiden. Skorpan är väldigt nyfiken på bokstäver och siffror och det får hon ju massor av i Fem myror!

Köpte denna häromdagen, tågbanan bor ju i vardagsrummet där det är mest golvyta i vår lilla lägenhet. Nu har vi en fin förvaring till den när den är ihopplockad!

Inga kommentarer: