måndag 31 december 2012

[ANNA] nyårsafton..

Den här lilla guldblonda damen firade nyårsafton med att kunna hälv. Kan hälv gastar hon titt som tätt. Jag gick nyss in i duschen, sa till Skorpan jag är i duschen jag lämnar dörren öppen. Efter en stund hörde jag pallen som skrapade mot golvet sen blev det tyst. Efter en stund gläntade jag på draperiet, vad gör du Skorpan? Bajsar stånkade Skorpan som klättrat upp på pallen och bänkat sig på toa. Jag drog tillbaka draperiet och gav henne lite privacy. Jag är stor, kunde helt hälv säger en nöjd Skorpan efter en stund, men du kan torka mamma. 

 no worries...

för jag, jag kan hälv!

Snart kommer mannen hem från jobbet, visst vettu. Ingen dag är för fin för att jobba på..
Förresten denna var ju skitbra! Nu ska vi gräva fram ett gäng nya:)

Inga kommentarer: