tisdag 4 december 2012

[ANNA] quick update..

Jag har jobbat massor de senaste dagarna det är frånvaroanledningen. Idag har jag kick-offat med kollegorna på Konsert&Kongress och avslutat denna med lunch. Sen sladdade jag iväg med sulkyn i snöyran till förskolan och plockade upp sparven. Där var det inte många barn, förkylningar och vinterkräk (uäääh!) då kan vi väl börja nedräkningen då fan va tröttsamt det är. Aja vi hade bara torsdag också på schemat så den har vi "plockat bort" det vill säga trixat och löst för att slippa gå tillbaka till pesthålet den här veckan. Så har hon inte redan fått det så kanske vi kan få överleva denna vecka utan också...den som lever får väl se.

Ikväll ska jag pila bort till min kollega Pernilla i Vasastan på lite julklappsspel, mat och glögg med kassaledarkollegor och butikschef. Det ska bli skitkul! Jag piper så fort mannen kommer hem från jobbet.

kram så länge!

Inga kommentarer: