fredag 14 december 2012

[ANNA] freda

Idag började jag inte förrän 13, vilket innebar morronmys med familjen. Skorpan tassar in på morronen och kryper ner mellan oss i sängen så ligger vi och kollar barnprogram en stund innan vi gör ett försök att lyfta på täcket och kliva ut i kylan. Efter frukost tog vi en promenad vilket strålande väder det var! Svinkallt och solen sken från klarblå himmel. Eftermiddagen tillbringade jag med att jogga och prata i telefon oavbrutet på jobbet, fredagseftermiddag hejtamejfan va det går då! I detta nu saknar jag redan Skorpan en smula, hon sov när jag kom hem och jag åker till jobbet strax efter 06 imorn och då har hon ju inte vaknat. Hon far till Ödeshög för både Linus och jag jobbar i helgen. Grynkorven ser jag först måndag, då vill jag krama sötmos av henne! Ses på Maxi i helgen då! Vi är taggade att ta emot er och har bemannat (ja eller kassan kan jag svara för iallafall) därefter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig far/dotter bild !!/ Karin

Stina sa...

Seriöst! När, nästa vecka, kan man handla på Maxi utan att trängas? Är det bara tidiga morgnar som gäller eller kan jag offra en sen kväll till julhandlingen istället?

anna sa...

Stina: fram till 19:e är bättre än allt efter all I'm sayin;)