torsdag 15 juli 2010

[ANNA] Torsdag.

Idag har det varit minst sagt varmt uppe under taknocken på s:t Korsgatan! Luften stod minst sagt still och vi baddade oss med blöta handdukar allihop. Vi åt en trevlig lunch innan Linus och Ken började fixa i vårat vardagsrum. Snälla Ken hade släpat med sig halva verktygsboden och vi fick hjälp med att montera tv:n på väggen och att hyvla lite på linneskåpet(kärva dörrar). Min far fixade färg till skåpet(vilka snälla fixarpappor vi har!). Precis när Linus föräldrar åkt drog ett befriande oväder in. Med regnet smattrandes mot rutorna lagade vi kvällsmat, lax med färskpotatis och hemgjord romsås(kanongott!). När vi busade med Skorpan på skötbordet på kvällen fick både jag och Linus smaka på hennes vassa naglar(dom är numera nerfilade). Jag har bland annat ett snyggt rivsår under högerögat som gör skitont, Linus är lite tilltygad han med. Så då är det klargjort, Linus och jag har alltså INTE rivit varandra!

1 kommentar:

Anette sa...

Ja deras naglar kan vara vassa som jag vet inte vad!
Söta bilder :)

Jag L206 var mysigt men tror att Marys utanför Etuna var snäppet bättre :) Smarrigt var det i alla fall!
Kram