lördag 17 juli 2010

[ANNA] Förmiddagsbloggning..

Ja ni vad händer här då? Vi har käkat frukost, Linus duschar och Skorpan leker i babygymmet. Idag står inte mycket på listan, skönt! Vi ska köpa lite nya penslar och måla(kanske det sista) på skåpet. Perfekt väder för det idag. Kanske blir en fika på stan också. Skönt med en oplanerad dag, det är lite för få sådana nästa vecka. Just nu förbannar jag mig själv och internet för att man kan få reda på FÖR mycket. Jag ville tydligen ha ett ansikte på vad det är för idiot som kan misshandla ihjäl en tvååring och nu ångrar jag mig för jag fick lite väl mycket bilder och personuppgifter. Skitans svenskamord och flashback, skitans nyfikenhet. Dessutom ska man alltid ta uppgifter på sådana sidor med, inte en nypa salt, utan snarare ett helt flak salt.

Nä nu är duschen ledig hej!

Inga kommentarer: