onsdag 7 juli 2010

[ANNA] Hepp!

I förmiddags tog vi en promenad och hämtade ut ett paket(en Traderavinst, Redken Blonde Glam schampo&balsam, världsbäst!) och köpte lite jordgubbar. Linus lagade en grekisk lunch, fan va vi längtar till Skiathos( nästa år så...) det blev strapatsada( en slags grekisk omelett på ägg och tomat, ser lite märkligt ut men är kanongott!) och grekisk sallad. Efter lunchen bryggde vi en termos kaffe, gjorde lite saft och gick till parken. Det var dagen det!


Skorpan har lärt sig ett nytt ljud, ett slags glatt ivrigt bröl( hon gör det på första bilden).


Linus laddade hem en app till min nya telefon och tog lite bilder i parken.

6 kommentarer:

Anette sa...

Tack snälla för kommentaren!
Du är bra snygg och cool du med på bilderna ;)
Ang boken så har jag inte hunnit läsa (eller sjunga ska jag väl säga) så mycket ännu men det jag har kollat igenom är jättefint! Är ju en cd med också så jag ska höra på den o hoppas att det är bra sjunget på den...
Lunchen låter smarrig och det verkar som Skorpan tagit efter Melvins läte haha!
KRAM

Anette sa...

Förresten, det var nåt ställe bortåt Skänninge (?) har jag för mig som du tipsade om för kanske ett år sen? Nåt mysigt cafe, kan ha varit i nån ladeliknande byggnad. Skulle gärna åka dit om du förstår från min lustiga beskrivning vad det är för ställe och tipsar mig :)

linus sa...

ladugård 206. Ligger på RV 206 precis innan Vadstena.

Fru Eriksson sa...

Snygga bilder det blev på dej! Vill oxå att min man laddar ner en sådan app....?

Anette sa...

Tack Linus!

Anna sa...

Tack Hanna:)
Säg åt honom att göra´t nu på stört;)