onsdag 21 juli 2010

[ANNA] Semesteronsdag!

Idag inledde vi dagen med en promenad runt ån, hem käka lunch, bvc, fika med Viktor. Det var dagen det! Imorron blir det en dagsutflykt till Loftahammar för att hälsa på Malin, Mattias, Emil&Körva som hyr en stuga där. Just nu önskar jag mig en lång natts sömn (jag nöjer mig med 6-7 timmar i sträck), det skulle verkligen sitta fint. Som sagt när man skaffat barn så blir man lycklig för livets simpla, gratis, saker. Jag känner aldrig avundsjuka längre, i samma stund som jag tänker tanken fan det vill jag med/ha så krossas den av tanken jag har Skorpan det har inte du därmed har jag allt och vill inte ha vad det nu kan tänkas va överhuvudtaget. Härligt!


Stora damen är nu 61cm lång och väger hela 6070 gram!

1 kommentar:

Maria sa...

Hur har ni gått tillväga när ni målat linneskåpet? Vad har ni använt för färg, slipat? Jag har eventuellt ett linneskåp som kanske flyttar in i nya lägenheten, men med detta skåp (min mormors) vill jag inte göra något misstag, det är viktigt att det blir fint och rätt!:)