söndag 13 juni 2010

[ANNA] Söndagsaktiviteter!


Dagens lillsnörpa!



Idag har vi varit ute och promenerat på förmiddan, sen mötte jag upp Frida&Johanna för en fika. Efter fikan bar det av till ICA Maxi för veckohandling. Veckans mat är planerad och inhandlad, så himla skönt! Jag har förresten planterat om mina hortensior för den som är intresserad. Jag köpte galet billiga hortensior på Matfestivalen för nån vecka sedan. Betalade 30:-/st brukar vanligtvis kosta från 80, 90:- och uppåt. Nu har ju inte jag tid att vara med i Facebook(för jag måste tvätta håret, läsa tidningen och sånt...) men om jag var det så skulle jag ju vara med i gruppen för "vi som ser dåligt när vi blundar" och om jag var kille så skulle jag även vara med i "vi som tittar i taket när vi kissar för vår enorma penis skrämmer oss".

Förresten säg snö-kiss-stol-tio på engelska högt för dig själv, det är för jäkla kul hahaha!

4 kommentarer:

Maria sa...

haha tog ett tag innan jag fattade vad jag sa:)

Dumstrut på! sa...

Borde man skämmas om man måste googla "hortensia" för att fatta vad det är?

linus sa...

lite

Fru Eriksson sa...

Vet visst är den rolig, min humor :) gillart