måndag 14 juni 2010

[ANNA] Här händer det grejer!

När jag diskade i förmiddags låg Skorpan som vanligt och jollrade i babygymmet. När jag vänder mig om för att titta till henne så har hon (*trumvirvel*) rullat över på sidan! Sedan ligger hon nöjt så. Man märker att sådana framsteg tar hårt på lillsnörpas krafter, efter blev hon lite gnällig och jättetrött så nu sussar hon sött. Jag ska flytta över henne till vagnen och rulla ner på stan för att fixa några saker. Håll tummarna för att jag hinner hem igen innan regnet!


En ny favorit är snuttefilten som Skorpan fått av Malin&Mattias. Ovansidan är i massa roliga färger och har små lappar och band att pilla och suga på. Undersidan är i lenaste plysch/fleece som är mysig när man ska ta sig en lur.

2 kommentarer:

Moster sa...

Hejjahejja Skorpan vad duktig du är!!
Massa puss och mys från en stolt moster

Anette sa...

Bra kämpat! Nu kommer hon snart krya ;)
Gillar de där snuttefiltarna, fast Melvin har aldrig fastnat för nån snuttis... Kanske skulle varit annorlunda om han haft just en sån där eftersom han ÄLSKAR att pilla med lappar på saker och ting!