onsdag 23 juni 2010

[ANNA] Onsdag!

Natten som var sov vi gött, Skorpan sov först från 23:30-05:30 sen ammade jag henne och hon somnade om till 10:30. Familjen sov som sagt gött! Linus känner sig mycket bättre idag och ska jobba imorron. På eftermiddagen tog vi oss ut till ICA Maxi och slogs med resten av Linköping, hem laga lite kvällsmat och sen avrundade vi med en promenad i den svala sommarkvällen. Vi passerade NH där satt typ alla vi känner. Det var väl den den här dagen. Imorron jobbar Linus sin sista dag innan vår långledighet tillsammans!


Den här morsan hade lite beslutsångest vad det gällde klädval idag det stod mellan;
1.) Egendesignad blus sydd av Orkan-Lia med förra årets höga jeansshorts(fyndade för en femtilapp).
2.) Ljusblå tunika med spets från H&M med jeansshorts från Lindex.
3.) Till slut föll det på solklänningen med härligt retro segelmotiv från Made in the shade/SOLO.

Vad kan jag säga en del idrottar andra samlar frimärken, jag älskar kläder. Och väskor. Men mest av allt Skorpan&Linus!

3 kommentarer:

Anette sa...

Så härligt att ni fick sova bra!
Snygga kläder, min favvo är nog 1an men som sagt alla tre var fina :)

linus sa...

Jag älskar er mest också!

Anna sa...

Tack Anette! Det var min favvo med, anledningen som inte syns på bilden till att det inte blev den är mitt vanliga problem för tillfället. Amingsbh:n! Så himla svårt att hitta en diskret amningsbh som inte har för breda axelband/"höga" kupor, vilket gör att den syns under alla kläder. Sen ska ju kläderna vara smidiga att "öppna" så man kan amma. Jag vill ju vara piffig OCH mamma och kunna använda mina gamla kläder nu när jag kommer i dom igen! A ja i-landsproblem;)