söndag 6 juni 2010

[ANNA] by the way Linus..

Strumplådan* går nu att stänga. JA! det är sant. NEJ! det kostar inget extra.


*Strumplådan aka helveteshålet. Lådan längst ner i min byrå i sovrummet, så förbannat överfull att den alltid står halvt utdragen. Detta innebär en stor risk för min mans hobbitfötter varje gång han ska passera. Jag har tappat räkningen över hur många gånger han svurit över den. Jag behöver INTE köpa fler strumpor, strumpbyxor, knästrumpor, sneakersstrumpor eller tights detta sekel. Men till mitt försvar är byxor inte kul och jag bär nästan alltid kjol eller klänning. då måste man ha strumpbyxor, eftersom det är svinkallt i det här landet. Strumpbyxor går lätt sönder och man måste ha ett lager, dessutom måste man ha massor färger att välja mellan.

1 kommentar:

linus sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA