torsdag 10 juni 2010

[ANNA] Torsdag!


Dagens Skorpan, idag låg hon på mage i babygymmet och lyfte huvudet riktigt högt(det lyckades jag tyvärr inte fota för jag blev så exalterad)!


Skorpan och jag har hängt med min syster hela eftermiddan. En rejäl vända på stan resulterade i en superfin byxdress till Skorpan och en minst sagt annorlunda tröja till mig själv. Tröjan är en ny favorit. När jag presenterade den för min kära man på kvällen sa han; vad duktig du är! Hahaha han är världsbäst, tricket är också att ge honom ett glas rödvin ca en halvtimme innan. När vi kom hem från stan fick Skorpan lite mat, sen kom Linus hem från jobbet. Han hämtade upp oss och vi styrde mot Tornby. Det blev ett inköp av nån slags greja, den får Linus berätta mer om.

Tröjan var lite svårfotad, men den är typ fyrkantig med långa smala muddar och knappar längs hela ryggen i supertunnt stickat material. Skorpans byxdress.

1 kommentar:

Maria sa...

älskar knappar i ryggen!:)