fredag 18 juni 2010

[ANNA] Fredag!

Jag väckte precis Skorpan genom att tappa en rosa skumkantarell på köksbänken, jajemän! Förbannade skitkantarell. Skorpan superhörseln Forsbergs ögon är numera större en tefat så jag antar att morsans rast är slut. Men innan Skorpan vaknat för mycket hinner jag nog berätta om dagen. Vi vaknade och kände oss riktigt utsövda( det är inte helt vanligt för en småbarnsförälder). Vi gick och la oss vid 23:30, jag ammade Skorpan 03:00 och när vi vaknade 09:00. Natten får klart godkänt! Efter frukosten tog vi en tur till Soldathemmet och ankdammen. Nu ser ju jag ut som en mobilfjättrad lattemorsa på bilden, men tro inte på allt ni ser. Jag sover gärna i såväl militärtält som vindskydd och kan angöra både pagodeld och nying. När vi ändå drar kattfan över jakthornet så är jag faktiskt en jävel på att sätta ihop trangiakök på tid, och har vunnit flera sk T-race. När vi kom hem från promenaden var det lunchdags sen åkte Linus till jobbet, jag och Skorpan mötte upp Johanna och tog en fika.

Inga kommentarer: