måndag 28 juni 2010

[ANNA] Sommar i parken!

Igår somnade Skorpan vid 20:00 och sov till 24:00. Det gav mamma&pappa fyra timmar av lite egentid, sådant är också välbehövligt. Jag ammade Skorpan vid 24:00 sen sov hon till 09:30. Det mina vänner, det är helt overkligt! Och det är typ fjärde natten det händer! Jag hade aldrig vågat tro att detta skulle börja vid tre månaders ålder. I förmiddags lämnade vi in bilen för diverse reparationer, vi tänker på annat tills dom ringer och meddelar vad det kostar. Vid lunchtid gick Linus och köpte sallad åt oss på stan sen gick vi till parken med min syster. Viktor och Frida kom och gjorde oss sällskap en stund. Jag satt och lärde mig min nya mobiltelefon, jag älskar den, liten och supersmidig! Men jag erkänner att jag långt ifrån har koll på alla funktioner än. Vi satt i Trädgårdsföreningen från halv ett till fyra. Sen tog vi en tur på stan. När vi kom hem lagade Linus en helt gudomlig kvällsmat. Lax fylld med färskost, stekta potatisskivor sallad och tzatziki, till det serverades det rosévin. Syrran tog fina bilder på Skorpan idag, hur fin är inte den översta?! Hon är en sån liten glad liten snörpa och vi älskar henne över allt annat. Det är så fint att när natten är över så väntar en ny dag med henne!

2 kommentarer:

moster Maria sa...

Det är väl klart att man är sådär glad när man får hänga med moster ;)

Anette sa...

Så härliga bilder!