fredag 14 juni 2013

[ANNA] torsda

 igår, nä ni nån midja finns inte sen en tid tillbaka haha

 Jag slutade kl 14 idag, avrundade dagen med ett medarbetarsamtal sen styrde jag mot Biva för att möta upp Linus och Skorpan. Skorpan och jag hängde vi kaffeautomaten, Linus skrev papper. Linus och Skorpan hade inte legat på latsidan under förmiddagen, tvättstugan, frisören för Skorpan och en synundersökning och lite brillspan för Linus hos bloggläsar-Isabella på Smarteyes. Skorpan hade också fått prova brillor, enligt Linus hur söt som helst, nu ser hon (och hör) bättre än en hök, inget passerar henne vill jag lova, så det blir inget. 

 en kort genomgång senare rullade bilen ut, och Linus styrde i den mot jobbet för att jobba kväll.

 amen hörni, män i kombis, är det inte nåt visst med dom...

 Jag och Skorpan gick till biblioteket, vi lånade INTE den här. Nä´ru din franska styggelse till barnboksförfattare som skrämde upp Skorpan med såväl vargar som tandläkare (det senare gick ju bra en då när vi väl var där, puh!) du ska inte få sabba syskonankomsten också glöm det!

 Skorpan pysslade när jag diskade efter middagen.

Jag tar jobbhelg, Linus och Skorpis är lediga. Som skönt är börjar jag inte förrän 13 imorn så lite förmidda får vi!

5 kommentarer:

Linus Forsberg sa...

Vill du att jag ska ta med mig kombin upp i sängkammaren älskling?

Anna sa...

äh jag möter dig i garaget istället;)

Anna sa...

f ö så är jag klar med pussywagon-mallen så köp sprayfärg så pimpar vi åket!

Linus Forsberg sa...

HÄR MÅLAS INGET PÅ LACKEN jag fixar kjolpaket och tjugofemtummare mä spinners.

Anna sa...

hahaha gör inte för mycket, JAG ska ju növla in/ut den ur garaget