onsdag 12 juni 2013

[ANNA] onsda


Ledig dag för hela familjen, hyggligt väder, vi packade lunch och drog till Sturefors. Slappade på bryggan och matade aborrar med pannkaksbitar.



På eftermiddagen gick jag till barnmorskan, Skorpan och Linus gjorde ärenden på stan under tiden. Jag hade petat upp mitt järnvärde med Blutsaften, skönt, den må va äcklig men järntabletter mår jag skitilla av. Allt såg  fortsatt bara finfint ut och jag har inga direkta funderingar så besöken tar bara nån kvart. Idag fick jag väga mig, andra gången sen inskrivningen, jag sportade modiga 72,5 pannor vilket betyder att jag gått upp 8kg. Får se vad dom sista 7 veckorna ger..När jag var färdig mötte jag upp Linus och Skorpan. Vi fick ståbrädan till vagnen redan idag (beställdes igår på dan). Kan konstatera att den webbutiken inte använder samma fraktmetod som Brandos (ni vet kortväxt person hasar iväg på knäna med paketet till dig). Sen kånkade vi hem ståbräda, fotoböcker(ska visa er framöver), jordgubbar, en Pandurokasse och allergimedicin.


bebisen fick den här fina napphållaren'

Hörni! Se den här, svinbra, oförutsägbar, vackert foto, lysande skådespeleri och underbar musik!

2 kommentarer:

erika sa...

Vi såg den faktiskt samma kväll som du skrev om den på bloggen (utan att jag läst) & ja fy tusan så bra den var!

anna sa...

Erika! Vi verkar ha lika lysande smak du & jag;)