måndag 3 juni 2013

[ANNA] statusuppdatering



Status just nu: jag känner mig wätt trind. Klarat mig (hittills ska tilläggas, är ju ett par veckor kvar) utan en enda bristning och inga åderbråck på dom svullna benen den här graviditeten också. Jag har ju använt det där amerikanska smörjet den här vändan (nåt från Bodyshop förra gången), det är ju som sagt inte bevisat att det funkar. Det här kan vara jävligt töjbar hud också bara haha. Ligger ju år av koffein/nikotion/alkoholfritt leverne med mycket motion bakom den här kroppen...haha gör det ju iiinte! Det enda "sunda" jag inte gjort är väl att inte pressa i solen för det kan jag inte. Nu håller vi tummarna för en inte alltför brutal viktuppgång sista veckorna (0,5kg i veckan säger 1177 är en tumregel, fy fan) och en inte alltför stekhet sommar

Inga kommentarer: