tisdag 12 mars 2013

Mobilblogg

Köket 17:02

Köpepizzakväll hos Forsbergs. Du får ringa och beställa säger jag till Skorpan. Ni vet när man är så där säker på att barnet kommer banga. Nä. Okej säger Skorpan och springer och hämtar telefonen. Vi tänker vi måste ju testa henne hon kommer ju fega. -" hej det är pizzerian" säger Linus med förställd röst på sin mobil i andra änden. "Jag jag vill ha en egen pista" piper Skorpan, vad vill du ha på? frågar Linus. " jag vill ha ost i min mat tack" svarar Skorpan påföljt av hejdå! Asså underskatta aldrig ditt barn, hon hade ju fixat det haha men jag och Linus hade inte fått nåt. Skorpan är påväg till pizzerian med Linus nu i tron om att hon själv beställt. Stort!

2 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Underbart! Å då menar jag fokuset på ost!

Lovisa sa...

Men åh, gulle Skorpan.