fredag 15 mars 2013

[ANNA] freda

 I förmiddags lekte Skorpan och jag i Trädgårdsföreningen, på vägen hem handlade vi lite på kvarters ICA:t, äntligen fredag som vi säger i familjen (Klick-bilagan;)

Efter lunch lekdejt och fika hos Andersson / Henestål, mycket fint:) På bilden blåser dom såpbubblor.

Fick en liten aha-upplevelse vad det gäller graviditeten den här veckan, så fort jag satt mig ner en stund, lagt mig kvällen sprattlar det som tusan i magen (så var det med Skorpan också, så fort man varva ner vakna bebin till). Jag har känt fosterrörelser sen 2-3 veckor tillbaka men bara enstaka gånger och väldigt lätt, nu är det som ett fiskstim som har fest i magen. Det lilla livet i magen är nu modiga 24cm inte konstigt att det känns, från den här veckan kan dom tydligen göra avancerade saker som bakåtkullerbyttor, det måste vara det som försigår haha.

Inga kommentarer: