söndag 10 mars 2013

[ANNA] sönda förmidda


Amen ni ser ju jag syns ju knappt för det är så soligt!
Däremot säger termometern att den inte är nån vårvärme ute, aja jag ska ju tillbringa 10 timmar på jobbet och det är ju inne så att det stör ju inte mej. Jag hade ju gärna klätt mig varmt och gått med näsan i solen hellre men vafan. Jag sportar jouransvar för hela butiken så kom inte dit och gör nåt ofog, kom dit och handla svinmycket och var jätteglada när ni gör det, ja gör så! Man sover som ett barn utan barn det är en sanning. Jag och Linus vaknade som två skrynkliga murmeldjur med små ögon bland kuddar och täcken efter 8 timmars sömn. Det enda vi ville var att rulla ihop oss och sova bara en liiiten stund till. Inget alternativ då Linus började 9 och en frukost tillsammans ville vi hinna med innan.

2 kommentarer:

Karin sa...

Vart har du köpt den dära tjusiga tröjan?

anna sa...

Tack Karin:)! H&M på nätet!