söndag 31 mars 2013

[ANNA] påskdag

början på maj förra året

topp 3 vardagsuttrycksfavoriter hos Skorpan:

1. JA! Det blir perfekt!
2. man tackarrrrr (ni vet han rödmosiga..ödmjuke..deltagaren i Sveriges Mästerkock)
3. Jajemän! (blinkar med ögonen samtidigt)
4. Åh! Jag blir så lycklig.


Dagen har spenderats mestadels utomhus i påsksolen men en veckohandling på mitt jobb klämde Skorpan och jag in efter lunch.
 nån saknade helkropp på den gravida, här är vi idag, v23ish

 knähögt i geggvatten (tur att det finns tvättmaskin, för det finns det ju bara inte i vår lägenhet)

stay low Vilma stay low, ingen märker om vi smiter!

Linus har gjort en skivbeställning, han glömde inte sin fru. Jag får Laura Mvula jejjj! Lätt vårens favorit. Förutom att hon är skitsnygg svänger det ju som fan. Green Garden har ni säkert hör om ni lyssnar på public service-radio och inte så där mixi-match-megapolskräp vill säga.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Gillar att topp 3 bestod av fyra punkter :-)

Charlottes mening som komponeras med ögonfransfladdrande är: snälla älsklingsmamma! Underbara ungar är vad de är.

Kul att se fina magen på bild. Du har the glow!

Linus sa...

Anna nu har du fostervatten i hjärnan igen!

anna sa...

Lovisa tack:)! Och jag får dessvärre hänvisa till nedanstående kommentar från min make...