onsdag 6 mars 2013

[ANNA] tisda kväll..

Amen hörni jag kliver ju in i 5:e månaden om en vecka. Nu rör det sig ju framåt, så kändes det inte innan jul. Nu kanske det blir en bebis den här sidan årtiondet iaf!

Hemma hos min kollega Evalena i T1 fanns t ex en av mina vigare kollegor, kärringa Pettersson. Mycket trevlig kväll, mycket mat, flams&trams.

Som vanligt jävligt hetsigt och högljutt i presentspelet. Ja ni ser ju själva vilket flyt jag hade! En mycket fin termosmugg från Sagaform och min favoritdoft från Bodyshop i duschremeform. En av mina kollegor hade på väg till Evalena gjort en smärre investering i form av en stooor handväska från Michael Kors. Jag höll den som en nyfödd bebis en stund, hade gärna gått hem med den utan större knussel..

2 kommentarer:

Anette sa...

VEM hade köpt väska?!!!

Väldigt bra grejer du lyckades haffa i spelet :)

Och WOW så fin du var (/är)!

anna sa...

Tack Nettan:)! Haha vet du att jag misstänkte att du skulle undra vem;) det var PD inköpt på by Kelly hon har en superfin plånka sen tidigare som bor i den. Så otroligt fin!!