söndag 24 mars 2013

[ANNA] sönda!

vardagsrummet 19:39

jag - Linus! Kolla här (skjuter över laptopen)
Linus - Helvete kan inte! Fiender överallt! kuk nu dog jag (Linus spelar tvspel)

Barnet sover. Dekadensen finner inga gränser. Jag äter glass direkt ur paketet och Linus sitter med ansiktet i en chokladask. Så va den jobbhelgen över, ja eller det är den ju egentligen inte förrän tisdag eftermiddag, då "går jag av". Det har varit galet mycket kunder i helgen och jag har joggat runt med bulan och stundtals en aning panik i blicken. Skorpan och Linus var inne och handlade i förmiddags, samtidigt som den här kvinnans man och barn. Som faktiskt blev expedierade av undertecknad själv, mest imponerande var som sagt att Petter ifråga helt oblygt började prata. Lovisa har ju blivit en bekant här i bloggosfären men männen till dom bloggande kvinnorna brukar ju sällan våga säga nåt;)

 
imorse
 På den sjunde dagen vilbajsade man. Kan man då inte läsa så får man be om sällskap. Linus...jag har nog glömt bort hur man läser...

Det här är en nyfunnen keeper i badrumsskåpet för ansiktstvätt/sminkborttagning, doftar så gott, dryg och konsistensen är så len. Kommer från detta märke, finns massor olika produkter alla innehållandes organiska grönsaker/frukter och mineraler från Döda havet. Nästa gång ska jag testa den med gurka.  Finns även babyprodukter.

Nu ska vi krypa ner i sängen, ett avsnitt Following (sjukt spännande nu!) sen slökollar vi nog en stund på denna som går på tv ikväll, mycket bra. Imorn väntar kvällspass på Maxi för mig.

Inga kommentarer: