tisdag 2 mars 2010

[ANNA]Framåtanda-Vetlanda!

Visst vettni humöret är det inget fel på! Trött och öm men det är ju inte konstigt och gnäll är sinnets cancer så nä, det är bra med mig! Jag spar på mitt gnäll tills jag verkligen behöver få utlopp för det( kan bli i en förlossningssal nära dig snart). Snart lunchdags till Oprah´s avsnitt nummer 1000 sen ska jag träffa Johanna.

Jag känner mig väldigt beredd att backa upp hela artikeln, förutom att jag vill nog säga att otrogna kvinnor inte heller känns vidare smarta.


Jag bjuder in er i vårat vardagsrum och musikhörnan idag. En gammal mejeriback är perfekt i måtten till vinylskivor. Alfabetregistret till cdskivorna ÄR skitsmidigt tills man köper en ny skiva på t ex B och måste då flytta typ ALLA skivor för att få in den.

2 kommentarer:

linus sa...

åh, min enorma 12"-samling is revealed...

Anna sa...

HAHA vi är ju så jävla dyra att vi kastat vinylerna vi inte ville spara..OCH mina småvax från Birdnest och Mäskdunk records ligger ju i garderoben haha, borde tagit fram dom..