måndag 1 mars 2010

[ANNA] Ny vecka ny tag!

Idag är det en vecka kvar till beräknad nedkomst. Jag mår fint, hade ont innan jag somnade igårkväll. Men så när som två uppokissavändor så sov jag gott, ända tills Linus åkte vid strax innan halv åtta. Fick ett sms med en liten filmsnutt från Linus resa till jobbet. Fy fan vilket väder/väglag. Bussar och bilar i diket åt höger o vänster. Min plan för idag är att trotsa skitvädret och möta upp Johanna&Frida för en fika. Ska passa på att posta lite Traderaprylar jag sålt också. Ikväll är det två tv-premiärer Boston Tea Party och Guldfeber pepp!


Jag och min syster fick med oss lite barnkläder som vi haft själva hem från våra föräldrar igår. Det på bilderna är mina 30 år gamla grejor. Min mamma älskade "isbjörnsmössorna", när jag vuxit ur en fick jag en ny. Det finns en hel guldgruva hemma i deras källarförråd om man gillar retrobarnkläder. Och det gör ju som bekant jag!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh! Helt underbart fina saker. Vad härligt att din mor å far sparat dem. Ses snart Puss

Anette sa...

Härligt att höra att du mår bra :)
Mössorna är verkligen supersöta och fina!

Ja filmen var bra, inte som jag hade tänkt men jag tycker nog ni ska se den :)