tisdag 16 mars 2010

[ANNA] Just nu..

...tar jag det sjukt lugnt och njuter till fullo av det. Jag kollar på Top Model och Glamourama, nyss landade H&M: sommarkatalog på hallmattan. Idag är det skönt att bara vara hemma, telefonerna är tysta och ingen tjatar. Jag sitter och halvblundar i min favoritfåtölj. Det enda som stör harmonin är när ett isblock susar ner från taket titt som tätt. Jag saknar Linus lite, han är på jobbet hela dagen annars är det bara bra.

Stanna upp en kort stund blunda och uppskatta det du har.

5 kommentarer:

linus sa...

Härligt det låter!

banditgrrrl sa...

Här hemma är läget näst intill lika lungt. En lång sovmorgon följt av kaffe under filten i soffan med en bra skiva och ELLE. Jag njuter kort sagt. Puss på dig älskade Anna

Emelie Ylve sa...

Hej Anna!
Har följt dig lite på håll de senaste veckorna ;). Grattis till den kommande bebisen! Blev själv mamma i sommras, å kan bara säga att det är livet! Det du har framför dig sitter inte(!)utanpå men är hanterbart. Hoppas att du som jag kan känna dig NÖJD efter det ngt avancerade "gympapass" som kommer när som.
Många kramar Emelie

Linda sa...

Skönt det låter, så där ska jag också ha det om två veckor!
Räknar ner nu må du tro.....
Du ska veta att det pratas och undras i lunchrummet nu, "har anna fått än?" "när skulle anna ha?" "har nån hört nåt om anna?"
Hihi!
Vi väntar och undrar... Jag är inne här och kikar så gott som varje dag.
Må så gott nu
Stor kram

Anna sa...

TACK alla för kramar och fina kommentarer, dom går rakt in i mitt hjärta!

Johanna: Hoppas ditt skrivande går finemang!!

Emelie: Oj vad kul att du hitta hit! Jag tänkte på dig i somras, jag var i Ronneby, bor du kvar där? Vi var på genomresa på väg till Österlen och sov en natt på supermysiga Villa Vesta och käkade mycket gott på nåt ställe som heter typ Café&Matsal.

Linda: Hälsa alla på jobbet, kan tänka mig att det "surras" haha. Det är så kul att läsa din blogg och följa dig och magen och söta Matilda!