fredag 5 mars 2010

[ANNA] Full fräs!

Idag har det verkligen varit full fräs på Forsbergs. Först en vända på Maxi och en liten veckohandling för nätta 1650pix. Men då kan vi åtminstone "trösta" oss med att 650:- var ett tvspel Linus köpte. Jättekul att säga hej till lite jobbarkompisar också! Sen drog vi runt en vända på Babyproffsen och förvissade oss om att vår barnvagn kommit och det hade den, finemang, nu ska vi ehrm bara kläcka unge också... Efter det blev det lunch på Gyllene Måsen ute i Tornby. Väl hemma drog vi igång storstädning som hette duga och ovanpå det tvättstugan(jag hjälpte till med det jag kunde). Så nu ligger jag utslagen i soffan med datorn och Linus servar mig. Det var den här höggravida kvinnans krafter för idag, puh! Ikväll är det På spåret och Solsidan, hurra! På Spåret har jag verkligen längtat efter, skönt att det där OS-larvet som sabbar min tvtablå är över!


Idag kom det hem lite nätshopping. Den bruna chiffongblusen och ett par hårspännen jag bloggade om för nån vecka sen. Jag älskar att handla från Tjallamalla, sakerna kommer alltid hem lyxigt inslagna i aprikost silkespapper. Sen är det ett Traderafynd, en sk Skwish(en babyleksak). Min jobbarkompis Nettan tipsade om den för länge sen. Bebisar ska tydligen älska den och den har fått flera olika priser. När jag hittade en för halva butikspriset så slog jag till.

3 kommentarer:

frida sa...

psst, de svartprickiga strumpbyxorna har kommit in på åhlens nu (fast det kanske du redan visste).

Anna sa...

TACK!!! Nä det visste jag inte, som jag har längtat efter dom! Blir Åhléns imöra. Är jag gravidhandikappad skickar jag Linus:)
puss&kram

Anette sa...

Skönt att ha storhandlingen avklarad :)
Kul att du fått tag på en Skwish till bra pris!