lördag 6 mars 2010

[ANNA] Lugn och skön lördag.

Natten som var sov jag både gott och länge. Var uppe och kissade en(!) gång bara. Vaknade glad och utvilad. Igår var jag öm och hade riktigt ont på kvällen, men inget alvedon och värmekudde inte kunde lindra. Idag mår jag kanon igen! Förmiddagen bjöd på en vända i det kalla med härligt soliga vädret. Vi hade ärenden till Åhléns och Claes Ohlson. Det blev en vända på H&M också där vi mötte Ditte. När vi ändå var på stan blev det lunch på Sibylla(deras laxmeal är galet gott). Nu spelar Linus squash och jag ska nog kolla på ett avsnitt Glamourama på datorn.

Hej så länge!


Jag köpte årets första pelargoner och ställde i barnkammaren. Till mig själv blev det en sjal och strumpbyxor!

3 kommentarer:

ditte sa...

Du valde helt rätt sjal..

Anna sa...

Tack Ditte!
Vi ses när bebisen tittat ut och tar en fika:)
Hälsa mannen!

Anette sa...

Så vårigt härligt med blommor!
Snygg sjal, leopard är ju verkligen SUPERHETT i vår :)