tisdag 9 mars 2010

[ANNA] Just nu..

16:31
Soffan med en kopp kaffe och senaste Elle som landade på hallgolvet idag. Med följde också en reklamtidning från H&M med massor fint, jag är sååå peppad på vår/sommarkläder! Man fick också reklamprover från Libresse, dom gjorde min dag.

Libresse you´re killing me! Jag tror det är trosskydd, annars kan det vara nåt slags underlägg till mobilen. Släpper jag ner det där i mammatrosan är jag glad om jag hittar det imorn, om det inte försvinner upp bakom ena äggstocken. Linus tyckte jag skulle packa dom i BBväskan och säga till personalen att jag inte behöver deras megablöjor för jag har faktiskt egna.



1 kommentar:

Anette sa...

Javisst var det härligt med Elle idag! Och Liselotte Watkins snygga illustrationer i HMtidningen!

Ja, haha ta med dem till förlossningen du ;) De passar säääkert bra...