lördag 13 mars 2010

[ANNA] Idag!


Linus familj hade med sig min absoluta favorittårta till fikat idag. Delicatos franska chokladtårta, den är helt ljuvlig, alla åt som om det inte fanns någon morgondag. Jag fick vackra tulpaner så nu har vi tulpaner i alla rum, helt underbart. Vi tog oss ner på stan en snabbis i förmiddags och satte en peng på Mello, så nu känns det sevärt. Bebisen har bökat på som en galning i magen idag. Nu sitter jag med en fot i som gräver sig in i revbenen på min vänstersida. Om jag petar lite försiktigt på foten får jag tillbaka gånger tio. Nä nu hoppas jag pizzabudet kommer med maten snart, vi är hungriga!

Förresten tycker ni inte att våra köksluckor känns förbannat tråkiga? Funderar på att piffa dom..
+ =fulländat!


1 kommentar:

Vi i A:t sa...

Ni är så jäkla före där uppe :P
Vi såg det precis på mello ;) hahahah