måndag 1 mars 2010

[ANNA] Ett himla bloggande äre.

Fan ibland känner jag att jag skämmer bort er lite..det är ju ett förbannat uppdaterande på den här bloggen. Jag självutnämner denna blogg till den mest uppdaterade i privatpersonsklassen, håll tillgodo! Osvenskt av mig va?! Apropå nåt helt annat, jag kan fortfarande störa mig på att Idol-Ola blir sur när han blir kallad det, och vill att folk istället kallar honom Artist-Ola. Känns lite som om jag skulle lacka ur på Mamma-Anna, och kräva Människo-Anna istället. Ja, känner jag mig lite bångstyrig sen så får det banne mig bli Människo-Anna, HAHA!

Johanna styrde upp sin kväll via sms och var lite förvirrad för en stund, Frida och jag bara skrattade åt henne..

2 kommentarer:

Anette sa...

Så mysigt att du kom iväg på fika i det här vädret, skönt att du har så nära ;)

Anette sa...

Hehe, lite komiskt att vi satt och kommenterade varandras bloggar samtidigt :)

Tack för tipset! Älskar sånna ställen men har så dålig koll på vad som finns här i omnejden. Blir helt klart ett besök till sommaren. Åh, va vi ska mysa med Melvin då. Hoppas bara det blir bra sommarväder ;)

KRAM