fredag 12 mars 2010

[ANNA] Vårväder!

Solen skiner och snart ska Linus & jag träffa Johanna & Frida för att äta lunch. Jag har sovit två timmar i natt så jag känner mig rätt slutkörd men glad ändå. De senaste två dagarna har jag känt mig hetare än Daniel&Victorias bröllop. Det har varit aaaningens stressande. Mobil/hemtelefon plingar stup i kvarten, bara för att kolla, svarar dom? vad gör dom? har dom fött barn utan att tala om det?! Jag är glad att många är så exalterade för vår skull, men VI är inte stressade så då behöver ingen annan vara det. OCH vi kommer inte rymma till Oman direkt efter förlossningen. DÄREMOT går det bra att ge sig in i budkriget om rättigheterna till det första bilderna på klimpen. Just nu leder Svensk Dam med 60 lakan. Pengarna går oavkortat till en eventuell hockeygymnasium avgift.

Ut och njut av vårvädret! Bebisen kommer förr och garanterat senare:)

1 kommentar:

Anette sa...

Tack för krya på sig hälsningen till Melvin!
Har också funderat på kräksjuka men igår var det bara en gång som det kom upp... Har dock inte så bra koll på vilka symptom det ska vara, tror det är feber och det har han inte. Han sov gott de två senaste nätterna så jag hoppas han gör det i natt med och det verkar bra än så länge. Vi är förvånade att han håller sig vid så gott humör trots att han knappt får äta något och att en del kommer i retur. De är starka och coola de små liven :)

Följer bloggen och tänkte att jag inte skulle skriva ngt om magen, vet ju hur det är att gå och vänta även om jag hade turen att Melvin kom på nästintill utsatt tid. Visst förstår jag att era nära och kära är nyfikna men tror de verkligen att ni skulle strunta i att meddela världen när den lille kommer?! Jag spanar här på bloggen och misstänker ni kommer vara snabba att meddela här och spanar även på mobilen om det kommer något där... Som ni skrev, ut kommer bebisen ju till slut i vilket fall!
Massor av kramar och ni har en så jäkla häftig upplevelse framför er och ni kommer klara det galant!!!