torsdag 4 mars 2010

[ANNA] God förmiddag bloggen.

Hemma på Korsgatan har vi haft sovmorgon, Linus jobbar kväll idag med. Sen är han ledig tre dagar, det ska bli jätteskönt! Snart är det lunchdags, sen ska jag träffa Johanna. Det blir en tur förbi Lin&co, vars konkursutförsäljning börjar idag. Kan vara värt att titta in tänker jag.


Malin och jag var på Apoteket igår. Mina ögon fastnade på den här värktabletten, som man ska ta vid måttligt akuta smärttillstånd. Jag tycker hela formuleringen är skitkul faktiskt. Jag menar kan jag ta dom på förlossningen när värkarna blir måttligt fruktansvärda? Jag undrar var finns den lugnande tabletten för måttlig panik?

Nä lunch som sagt. Idag känns min mage måttligt apstor.

7 kommentarer:

frida sa...

du, den ÄR apstor. kom förbi mig sen om ni vill, jag är ensam från halv fyra och det är så jävla trist.

Anna sa...

HAHA jag misstänkte att den faktiskt VAR det:)Johanna börjar jobba kl 16 men vi dyker förbi om vi är kvar på stan/i krokarna.
KRAM!

Anette sa...

Läste det i tidningen idag, hoppas du gör ngt fynd! (alltså ang Lin&co)...

linus sa...

akut har ingenting med fruktansvärt eller panik att göra! anna vi har ju redan diskuterat det här. måste jag ta upp det igen?

Anna sa...

Haha humanisten i mig gillar fortf inte formuleringen! Det känns helt enkelt inte bra...

linus sa...

kanske känns bättre om du tar en burana! ^^

Anna sa...

Meh orka må måttligt bättre;)