onsdag 10 mars 2010

[ANNA] Hepp!

Min livmoder verkar onekligen vara en mycket trivsam plats så vår bebis ligger fortfarande där inne och har det gött. Det kan jag förstå också, varmt, mysigt och jag fyller på med en massa god mat varannan timme typ. Vem vill komma ut då?! Jag hade ställt in mig på att gå över tiden(tänkte att det var lika bra att göra det så blir jag inte besviken) och nu har det gått en och en halv dag över beräknat datum och det känns helt lugnt. Som sagt så länge jag inte har ont så känns det som att det tar den tid det tar.

Idag är Linus ledig det är härligt! Inga direkta planer för dagen, bara ta det lugnt. Vi ska träffa ett par och köpa en vagga under dagen(den vi hittade på Blocket häromdagen). Den kommer bli perfekt inne i vårat sovrum.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna
Jag som trodde (och hoppades) att ni hade åkt till BB...
Hoppas ni får en fin dag.
Kram Elin

Anna sa...

Hej Elin!
Ja längtar som fasen efter bebisen det gör vi! Men vi är helt okej än så länge än då. Inga nervösa sammanbrott i sikte än;)
kram!