torsdag 4 mars 2010

[ANNA] Eftermiddagens update!

Jajemän en fika med en vårsprudlande Johanna blev det och en tur på Lin&co. Vilken snålutförsäljning, 20% nedsatt. Pyttsan bättre kan dom! Jag velade lite med en kofta en stund sen sket jag i det hela och ville ha kaffe istället. Nä inte ens shopping känns tillfredställande, skrämmande om man känner mig. Jag vill faktiskt BARA "ha" vårat barn nu! Både Linus och jag längtar nåt galet. Jag trodde hela min kropp skulle vara helt uppsvälld vid det här laget, att ringarna skulle vara ett minne blott och att jag inte skulle kunna röra mig. Lite prinskorviga är fingrarna men ringarna glider på utan problem, fick byta ordning på dom bara. Röra på mig kan jag definitivt men jag är skapligt långsam. Vi hade shoppat på Cdon under förra året så det premierades med bonuscheckar, det blev lite fina barnböcker för dom.

Inga kommentarer: