tisdag 21 januari 2014

tisda

 Då ska vi se, 21 januari, Skorpan målade sin första prinsessa ( o det var mej en glad prinsessa!). Linus föräldrar kom hit över dagen och vi åt lunch, fyllde dagen med en trevlig lunch, diverse sällskapsspel, dans och Kens elkunskaper. En mycket fin dag!
 en tur till lekparken brevid oss 

 Grynet thighmaster Forberg, tur att vi bestämt oss innan för att vi är som mest en fyrapersonersfamilj. Den här bebin gör ju nästan (jag upprepar nääästan) att man skaffar en till av bara farten. Jag är Grynet bah äh sover som en stock på nätterna i min egen säng till morgonen, äh jag somnar på egen hand jämt, äh lägg mig här sätt mig där så spanar jag och pillar lite, ge mig till en främling så flinar jag tillbaka. Stånga mej! Sparka mej! Gör något! jag börjar förstå matadoren;) eller? Nä min lilla mjuka Ferdinand får gärna fortsätta i med sin lugna, nöjda tillvaro det går så bra. Så kan jag fortsätta pussa sönder dom största äpplekinderna på den här sidan ån. SEN ska jag ju tillägga att tvåbarnsvardagen är styrig som den är till trots, enkelt är det långt ifrån alltid och jag stupar ibland när kvällen kommer. Men en stillsam nöjd bebi det kan vi enas om att det är!

Inga kommentarer: