måndag 20 januari 2014

månda

Imorse skulle vi ju tåga iväg till föris. Jag smög upp före barnen och fick ett infall och ringde till föris för att kolla läget. Bra där morsan. När jag hade ringt o sjukanmält Skorpan förra veckan så var jag inte ensam tydligen. Kräkiset hade mer än halva styrkan. Jo man tackar, vilken skräll. Så vi kör säkra kort och är hemma den här veckan. Bacillträsket får vänta. Vi var ju tillbaka en enda dag förra veckan och bam bara! Suget efter att gå tillbaka dit är ju lika med noll kan vi ju enas om, så synd att det ska vara sån smittohärd Skorpan har ju jättekul där. Vi ser läget nästa vecka helt enkelt!

 Grynet sover en liten lur efter lunchen...det är ju nåt väldigt rogivande med sovande barn, speciellt bebisar som har armarna upp över huvudet

 Skorpan är överlycklig över min My Little Pony-skatt och har lekt massor med det idag

 dagens mms, till min härliga kollega Klara som fyller 50 år idag! HURRA!

Inga kommentarer: