söndag 5 januari 2014

Just nu i Tannefors

microvärmt kaffe 19:40, det glammiga livet som småbarnförälder..

Jag ska försöka ge er en bild eller två härifrån, internetet är lite vajigt än så länge så jag måste ha en del tålamod i uppladdandet..tålamod är min grej. Not. Vi har haft en fin trettondagsafton här, Linus föräldrar kom hit med vår förstfödda (hon fick följa med dom hem i fredags nog med flyttkaos räcker för en 3åring, så fick hon återvända till ett någorlunda iordningplockat hem idag) dom hade även med sig lunch. Jag hade en fransk chokladtårta skräpandes i kylen så festligt blev det!

6 kommentarer:

Lovisa sa...

Tårtan och lampan säger jag JA till, men microvärmt kaffe, Anna? Seriöst. Du är värd bättre.

Anna sa...

Tack vännen och det tycker tusan jag mä;)

Anette sa...

Så fint det ser ut på bilden! Får komma förbi med lite cupcakes eller liknande så småningom ;)

anna sa...

Anette klart du får:) hojtar om ett litet tag när dammet lagt sig;)

Linda B sa...

Fiiiin tapet! Fin klocka! Fint fönster med fina blommor och gardin!
Har ni tapetserat nu eller var det så?
Tycker tapeten i trappan var döcool!! Så snyggt!
Är jättenyfiken att se hela huset. Ni kommer få det kanon där!
Älskade Tannefors... där hade jag min första lägenhet - Hästskogatan. Älskade närheten till ån och stan. Främst promenadslingan runt ån!!!

Anna sa...

Tack Linda:)
Jasså har du bott i Tannefors va kul:) Alla tapeter i huset är nya men vi har medvetet valt dom lite retro jag gillar ju det;)