onsdag 15 januari 2014

Mobilblogg

Skorpan ville själv ringa föris o sjukanmäla sig imorse, så det gjorde hon. Jag fick bita mig i läppen när jag hörde "jag blir borta veckan ut" (ställ in min möten liksom, det här kan ta ett tag;)
Skorpan har varit snudd på overkligt tapper, inte en gång har hon gråtit eller klagat och då var gårkvällen det värsta jag sett sen jag blev förälder. Hennes egna funderingar runt sjukan är "oj min mun var dum och kräktes!" Och "det kom ut massor mat som jag inte kände igen..den såg inte god ut".

3 kommentarer:

erika sa...

Åh men nej, stackars Skorpan! Men hon är en kämpe, det kan en ju bara förstå utav texten att dömda! Krya på sig Skorpan & hoppas ni andra slipper skiten :(

Lovisa sa...

Haha jag viker mig av skratt. Du är så rolig Anna! Krya Skorpan!

Anna sa...

Tack snälla Erika&Lovisa <3!