fredag 31 januari 2014

freda

Här hemma ligger vi i soffan och slappar. På Spåret gick skapligt, jag satte alla drinkar. Jajemän alla har vi väl druckit en Singapore Sling (inte?) haha. Jag gav mig ut i snöstormen för att uträtta lite Tornby-ärenden, svängde förbi Fotofolket och hämta en av Linus bilder som vår snälla vän Christina monterat.

Spana in skönheten, jag vet jag är en retro-barnvagnsnörd, men hur fin är den inte? Cognacsfärgat skinn. Det blir åka av för Grynet till våren:)!

Nu ska vi fortsätta tvkvällen, vi har sett den tidigare men den är mycket bra. Himla bra soundtrack om jag inte minns fel. I reklampausen hänger vi på IMDB och kollar upp filmer vi är peppade på att se, Linus hade fått ett tips av vår vän Emil som verkar mycket lovande! Min sista kväll som 33-åring är det. Jag vet. Herren tar dom girigt och skoningslöst från mig. Åren alltså. Ah vafan ska man göra? Det går ju inte att göra annat än att inse läget liksom, men vuxen kommer jag inte bli på länge;)

1 kommentar:

Anette sa...

Ja Drive är riktigt bra och älskar musiken, går ofta hemma hos oss!