torsdag 16 maj 2013

[ANNA] torsda

Linus och jag började se denna igår, mycket sevärd! Dock var vi så trötta att vi inte pallade hela, så den ser vi klart imorn! Ikväll blir det Bukowskis sen släcka, Linus är lite småkrasslig och jag vansinnigt gravidtrött, imorn väntar ännu en tidig förskola/jobb-uppstigning.

Nu får ni ursäkta mig jag har ett skicka skorna annars dör kattungen-mail att skicka till Brandos. Var precis inne på deras hemsida och dubbelkollade, nä det står frakt med Schenker Privpak. Ingenstans står det  kortväxt person hasar hem till dig på knäna med skorna som fraktsätt. Då undrar jag varför i helvete mina skor som jag jag betalat nästan 1000:- för en månad sen (jag precis ja en månad sen) fortfarande inte kommit.


3 kommentarer:

Lovisa sa...

Wahl? En månad! Ryt rejält!

Lovisa sa...

Wahl du vet...det nya modeordet. Skulle kanske stått What, men ipaden ändrade.

anna sa...

Hihi;) du att dom fick sig en wejäl skopa, det är ju bara 4e mailet till dom. Gravid=två personer = dubbelt så arg haha