fredag 10 maj 2013

[ANNA] Kolmården

förväntansfulla barn på väg in i förmiddags!

stooora ögon under delfinshowen, Skorpan var slagen av häpnad;)









OMG vilken dag vi haft på Kolmården med Erikssons! Vädret var tipptopp, soligt och skönt men inte för varmt. Dock var det aningens för mycket fölk för vår smak. Jämt när vi hittar på saker (som förra maj´s Kolmårdentripp) så åker vi en vardag när det är folktomt, i år pricka vi klämdag vilket innebar sällskap av "vanligt" folk. Aja bortsett från köande till linbana och en glasskiosk (där kön bokstavligen inte rört sig en millimeter på 15 min, sen kom EN person ur den med EN glass..hmm inte visste jag att dom gjorde glassen på plats! vi gav upp och gick ska tilläggas). Jag har stretat på som en arbetarhäst wätt så himla gravid, uppför berg och backar. Det var inte förrän efter 8 timmar av stretande, i presentaffären på vägen ut(jordens kö och dövarmt) som jag nu föder jag fan barn snart eller får ett slaganfall. Då fick jag ju som tur sätta mig i en bil med ac rätt omgående så jag ska inte klaga. Skorpan fick välja vad hon ville i presentaffären och kom ut med ett diadem, en penna och gnuggtatueringar (till det facila priset av 60:- totalt) dönöjd! Förutom icakorts rabatterat inträde, glass 20:- och skrinda 40:- jag må säga att det inte blev en vidare dyr dag haha. Kaffe och lunch hade vi packat med oss och vi hade en mysig lunchstund med utsikt över tigrarna.

Tack för idag Erikssons, alltid ett rent nöje att spendera dagen med er!

2 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Läs kommentar i föregående inlägg, Linus det är här du får extra beröm för bilder!!!!!

Linus Forsberg sa...

Tack tack tack