onsdag 1 maj 2013

[ANNA] skog och gårdskalas!

Den lediga dagen har tillbringats ute i det härliga solskenet som sig bör! Förmiddagen i skogen och eftermiddagen på Stafsäters gårdskalas. När vi kom hem från Stafsäter gick vi till lekparken med kusinen.





Stafsäters glass, OMG helt vansinnigt god! Glassen är gjord på mjölken från kossorna på gården och det känns på smaken att det inte är några genvägar, bara naturligt innehåll! Skorpan valde chokladglass och jag rabarber/kardemumma. Glassen säljs bland annat på mitt jobb i paket och det ryktas att dom öppnat glasskiosk i Matkällarens saluhall. Glöm Bosses (den är god men lite som Ben&Jerrys wätt överreklamerad) jag kommer köpa mina glasstrutar där i sommar! Ja Stafsäters glass det får bli mitt tips till er!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Ska absolut prova glassen!

Anna sa...

Gör´t Lovisa! Återkom med betyg!