måndag 6 maj 2013

[ANNA] månda

  förmiddagslek i det strålande vädret!


Skorpan fick en gnuggis på kosläppet i lördags, den är nu på plats, hon är skitnöjd. Så nöjd att hon under kvällen ringt på hos både grannen Jesper och grannen Viktor för att visa upp den. 

sen passade hon på att avsluta något påbörjat, hon har länge varit fundersam över Linus tatuering och varför den inte är färdig, gubben saknar ben! Fixat!

I övrigt har dagen innehållit:
-ett major näsblod (jag, Skorpan var riktigt fascinerad, inte jag, skitans gravidåkomma)
-en kissolycka (kunde varit jag, gravida är aldrig att lita på men det var faktiskt inte jag)
-ett möte på jobbet (också jag)
-ett felskickat sms, hamnade hos Körva (var ju trevligt att språka med henne för all del) skulle kommit till Linus. Körva fick reda på våra morgonförehavanden, jag på att hon började jobba idag.

Bloggläsar-Erika tipsade om denna film,alla tips analyseras alltid och tas på stort allvar. Filmen rekommenderas varmt! Mycket sevärd! Tack Erika! Fler filmtips av rang tages gärna emot.


2 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Just det jag som glömt bort kosläppstattun..... hmmmm var la jag dem, Linus minns du??? Blir lätt virrig när man har en på 4 år med spring i benen, och en väldans envis 1,8 år! Bosses ålder alltså hade glömt att de inte fattar va man säger eller de fattar men det går inte riktigt in... Jävligt krävande ålder!!

Linus sa...

Fan hanna har du vart på spånken nu igen?