fredag 17 maj 2013

[ANNA] freda

Efter kvällsmaten delade vi på lite vattenmelon, Skorpan åt för kung och fosterland!

Nähä kväll på Korsgatan. Jag har strukit Linus vita skjorta, han far till Kalmar tidigt imorn och ska fota bröllop från morron till kväll. Bruden är en cool böna så det ska bli väldigt kul att se bildskörden på söndag!  Nu ska vi mysa ner i sängen framför tv:n och se klart filmen från häromdan. Jag är trött och slut som människa. Skorpan bjöd på en tålamodsprövande eftermiddag (hon har klivit in i nån fröjdefull fas eller trots som det kallas sen ett par dagar tillbaka) och jag jag har djupandats så mycket att jag nästan tuppat av. Nu vill jag har tillbaka lugna, stillsamma, glada Skorpan. Imorn förmiddag går bra tack.

 Eftersom jag jobbar kväll imorn (mello, giftas-helg och hockey jag spår en särdeles lugn Maxi-dag) och Linus är på fotojobb hela dagen kommer Skorpans farmor&farfar hit. Skorpan är jätteglad för det!


Inga kommentarer: