onsdag 29 maj 2013

[ANNA] onsda

Barnet sov som en stock i 13 timmar (!) natten som gick, vi snackar 19-08:15. Linus och jag var helt vimmelkantiga när vi blev väckta strax efter åtta. Jag var tydligen på gränsen till modig igår när jag skippade att sätta väckarklockan (för utbildningen på jobbet som började kl 10). Vi vaknade i och för sig 06:15 av att jag drömmer att Skorpan kommer in i sovrummet, väcker Linus och mig själv med att högt säga "öh Skorpan gå och lägg dig igen klockan är inte ens halv sju!". Som tur var somnade vi om, idiotmorsa att väcka två sovande föräldrar när man för en gångs skull får sova!!

Linus och Skorpan skjutsade mig till jobbet för dom skulle passa på att gå till några bilhandlare och spana, samt veckohandla.

 på Maxi i förmiddags, blir nr 2 lika söt är världen illa ute;)

Jag köpte svenska jordgubbar på torget i eftermiddags, Skorpan var överlycklig dom var supergoda (måste vara växthusodlade, spana storleken!)

barnen var på kvarters-ICA med Linus i eftermiddags, båda barnen vägrade bära purjolöken, hur äckligt kan man tycka att purjolök är;)!




Inga kommentarer: