onsdag 17 april 2013

[ANNA] un petite liste

 Inspirerad av Erika drar vi en lista hörni!



hur såg du ut för ett år sedan?













vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
hmm tusan eller okejokej

har du någon fobi?
har JAG nån fobi..hur lång tid har vi? Let´s go: ålar, bita på glasspinnar, baciller, kräks, hår i mat

vad är det godaste du ätit hittills i veckan?
Asså igår åt vi ju falukorv och makaroner..så jag säger söndagen, Linus skomakarlåda!

vad är det finaste någon sagt till dig idag?
kollegan Johanna sa att jag inte gått upp mycket mer än gravidmagen och bakifrån såg jag inte ens gravid ut (sant eller inte fint att höra eftersom jag känt mig feeeet idag) Skorpan sa att jag är fin i min röda vårjacka.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
när jag tog ett jobbigt samtal med en person direkt utan att ens tveka. 

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
asså jag jobbar hela helgen, så det får ju bli det liksom;) Linus jobbar också så sparven är hos farmor och farfar, en god natts sömn lördag till söndag då:) 

vilken är din pepplåt för tillfället?
Green Garden med Laura Mvula och Ghosts Year Zero. Resten av året skulle jag säga Foo Fighters Time Like This.

vad har du sysselsatt dig med när du haft dötid i veckan?
småbarnsförälder som jag är önskar jag mig dötid för det första, men lite har jag ju haft, spelat Ruzzle på mobilen och läst bloggar/bloggat.

har du gjort något/kommer du göra något i veckan du inte gjort förr?
näää, nästa vecka ska jag på vårt första utvecklingssamtal i egenskap av förälder, den är ny. Jag håller i egna utvecklingssamtal och har varit på sådana själv men den här stolen är ny.

vad oroar du dig för?
nja inte vidare mycket faktiskt, skönt!

vem är den kändaste personen du sett på senaste tiden?
Haha Mattias programledaren i Lyxfällan åt pizza brevid oss på Pizza Hut. Stort.

vad har varit mest förvirrande den senaste tiden?
det mesta, man blir ju inte smartast i kommun av att vara gravid samt sova kass pga sjukdom/småbarn!

har veckan varit bra än så länge?
det får jag väl lov att säga! jag är lite småkrasslig, sovit dåligt och har ont i bäckenet men det är petitesser faktiskt! Det fanns ju mer Anton Berg-ägg på Maxi vem bryr sig om whatever då?!
edit samtidigt som jag skriver så ringer min mobil och jag har vunnit på tipspromenaden i Vidingsjö vi gick i söndags. Det tar sig hörni!





2 kommentarer:

Lovisa sa...

Åh bra jobbat! Vi har som mest fått 11 rätt men det räcker ju inte i den konkurrensen. Gamlingarna har koll på sina grejer. HUR gjorde ni för att slå dem?

anna sa...

Du det fattar inte jag heller för frågorna handla fan om Peter Harrysson och noter:/ lite chans, några uteslutningsmetod och en Lady Gaga-fråga(!)