söndag 21 april 2013

[ANNA] sönda

 efter jobbet idag laddade jag bilstereon med mina favoritlåtar med the Sounds och brände ner till Ödeshög i 130 knyck i solskenet

Jag och Gittan drack kaffe i hammocken i vårkvällen, Skorpan åt en skål yoghurt på trappen med en av sina kompisar som sällkap.

 Skorpan har haft en härlig helg hos farmor&farfar. Cyklat trehjuling, rensat i trädgården, hoppat hage, spanat i komposten (kontor och kompost är två ord som är trixiga att hålla isär;) och lekt med en grannflicka som heter Julia. 

I höjd med Väderstad somnade Skorpan med sin nya docka i famnen. Jag vill lova er att det var rätt svettigt att kånka upp den sovandes Skorpan för 3 våningar med gravidmagen, det gick, men fan va färdig jag var efteråt.


2 kommentarer:

Lovisa sa...

Snälla Anna, OM du blir stoppad av polisen för att du kör för fort, kör vattnet har gått och kasta lite vatten mellan benen innan de stoppar dig. Det skulle förgylla min dag med ett sånt inlägg. Och så slipper du nog böter också!

Anna sa...

HAHA kvinna! Vilka briljanta idéer;)Men det ska nog mycke till att dom stoppar mig menar jag, jag kör ju fortare än dom;)