fredag 19 april 2013

[ANNA] freda

I förmiddags när jag jobbade drog lediga Skorpan och Linus på svansafari i det grådaskiga aprilvädret.






Linus lagade detta till kvällsmat. Om det var gott? Hmm den gravida åt 3 portioner tror jag, det var jättegott! Nu ska jag och Linus krypa ner i vår säng och kolla på denna. Skorpan sover som en stock grovsnus. Linus och hon har tillbringat hela dagen ute, först i skogen sen i lekparken så hon är härligt friskluftsförgiftad också. Hon har varit 200% idag om man säger. Bildgoogla treårings energi och få upp en bild på Skorpan som står och steppdansar samtidigt som hon pratar så hon glömmer att andas. Om jag och Linus är trötta? Bara förnamnet. Bebisen i magen suger dessutom energi så det står härliga till för tillfället. Jag äter som en häst, jobbar och hänger med en 3-åring. Stupar jag på kvällen? Nä jag tror jag dör en anings.

Imorn väntar Ödeshög och en kul helg hos farmor&farfar för Skorpan. Linus och jag ska campa på jobben.

2 kommentarer:

anders sa...

Hej grannar!
Sökte på parkering S:t Korsgatan och upp kom en blogg. Nyfiken som man är så var jag tvungen att kolla - och så var grannarna "ovanpå". Trevlig helg önskar vi här nere (Anders & Michaela).

anna&linus sa...

Haha OMG va kul!! Välkomna till familjen en trappa upp's blogg då:)